Artikkel on rohkem kui viis aastat vana ja kuulub arhiivi, mida ERR ei uuenda.

ETV eetrikujundus sai värskel hooajal uue kuue

{{1503320224000 | amCalendar}}

Täna algas ETVs uus hooaeg ning sel puhul on värske ilme saanud ka ekraanigraafika.

"Meie eetri väljanägemises on muutunud kõik. Me ütleme vaatajatele uut moodi "tere hommikust", ütleme uut moodi "head ööd"," räägib ETV pearežissöör René Vilbre.

Vana eetrigraafika rõõmustas vaatajaid ligi viis aastat, tavapäraselt on ühe graafilise lahenduse eluiga Vilbre hinnangul kuni kolm aastat.

ETV logo jääb samaks ning kogu uuenenud graafika viitab ja suunab tähelepanu logol liikuvale kellale. "Ma olen peaaegu kindel, et meie logo on üsna ainulaadne kogu maailmas. Sellist liikuvat permanentselt õiget aega näitavat logo tegelikult ei olegi mujal," kinnitab Vilbre.

Lisaks tele-eetri uuele graafilisele välimusele saavad vaatajad kuulda ka värskenenud eetrimuusikat, mis peaks pakkuma nii äratundmist kui ka avastamist. Uue eetrimuusika autor on Robert Nikolajev.

ETV värske graafika autor on disainiagentuur AKU. Lahendus valmis koostöös animatsioonistuudioga TOLM.

Uue graafika kohta saab lähemalt näha ja kuulda SIIT.

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: