Artikkel on rohkem kui viis aastat vana ja kuulub arhiivi, mida ERR ei uuenda.

Kust jookseb piir reklaami ja ajakirjanduse vahel?

ERRi ajakirjanduseetika nõunik Tarmu Tammerk kommenteeris 17.01.2017 saates "Terevisioon", kust jookseb piir reklaami ja ajakirjanduse vahel, mida ütleb ajakirjanduse eetikakoodeks ja mida seadus.

Miks on oluline eraldada makstud sisu ajakirjandusest ning milline on reklaami ja ERRi suhe? Sellest räägib ERRi meediaeetika nõunik Tarmu Tammerk järgnevas videoklipis:

Tarmu Tammerk
ERRi ajakirjanduseetika nõunik
Tel 611 4117
[email protected]

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: