Artikkel on rohkem kui viis aastat vana ja kuulub arhiivi, mida ERR ei uuenda.

Makstud uudised õõnestavad ajakirjandust

Uudisteajakirjanduse pilti teeb ähmaseks uue näo võtnud reklaam, ütleb ERRi ajakirjanduseetika nõunik Tarmu Tammerk Õhtulehe toimetuse palvel kirjutatud arvamusloos.

Sisu ja reklaami vahelise joone märkimata jätmine ei ole auditooriumi suhtes aus, lisab Tammerk.

Kuidas ajakirjandusliku sisu ja reklaami segamine ajakirjanduse usaldusväärsust kahjustab ning kuidas tegutseb reklaami küsimuses ERR, saab lähemalt lugeda 23. jaanuaril ilmunud artiklist.

Tarmu Tammerk
ERRi ajakirjanduseetika nõunik
Tel 611 4117
[email protected]

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: