Klassikaraadio 15 aastat muutumatuna püsinud logo sai uue ilme
Viisteist aastat ühesugusena püsinud Klassikaraadio logo on saanud värskenduse. Raadiojaama peatoimetaja Tiia Tederi sõnul väljendab uus tunnusmärk suhtlust ja loovust, mis on raadios väga tähtis.
"Seda kujutist võib vaadelda kui pehme pintsliga tõmmatud K tähte, kui avanemist ja avatud platvorme," iseloomustas Tiia Teder.
Logo autor, IDEA AD kunstiline juht Alina Luther ütles, et kaasaegses ülidigitaalses maailmas vajas Klassikaraadio uut dünaamilist ja ajatut identiteeti, mis töötab kõikidel platvormidel, seadmetel ja logokandjatel. "Tulemuseks on puhas, minimalistlik logo, mille eesmärk on kõnetada väga erineva tausta ja muusikaeelistusega igas vanuses kuulajaid," selgitas Alina Luther.