Artikkel on rohkem kui viis aastat vana ja kuulub arhiivi, mida ERR ei uuenda.

Klassikaraadio 15 aastat muutumatuna püsinud logo sai uue ilme

{{1460372629000 | amCalendar}}

Viisteist aastat ühesugusena püsinud Klassikaraadio logo on saanud värskenduse. Raadiojaama peatoimetaja Tiia Tederi sõnul väljendab uus tunnusmärk suhtlust ja loovust, mis on raadios väga tähtis.

"Seda kujutist võib vaadelda kui pehme pintsliga tõmmatud K tähte, kui avanemist ja avatud platvorme," iseloomustas Tiia Teder.

Logo autor, IDEA AD kunstiline juht Alina Luther ütles, et kaasaegses ülidigitaalses maailmas vajas Klassikaraadio uut dünaamilist ja ajatut identiteeti, mis töötab kõikidel platvormidel, seadmetel ja logokandjatel. "Tulemuseks on puhas, minimalistlik logo, mille eesmärk on kõnetada väga erineva tausta ja muusikaeelistusega igas vanuses kuulajaid," selgitas Alina Luther.

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: