Neljapäeval algab ETVs "Ajujaht" säravatele äriideedele
Saatesari "Ajujaht" jõuab Kristo Eliase juhtimisel alates 7. aprillist taas ETV ekraanile, kus selgub tänavune parim äriidee. Esimene sõel on osalejatel juba läbitud, kus žürii ette jõudis sada parimat idufirmat.
Uuenduslikke ideid jagub ka sel hooajal, kuid televooru pääseb võistlema vaid 30 meeskonda. Kes need on, selgub peagi.
Võistlus, mis käib 60 000 eurose auhinnafondi nimel, on põnev ja kaasakiskuv, aga samas ka karm, sest otsused, mis tuleb langetada, on rasked. Võitjaid saab olla ainult üks.
Saatesarja produtsent Hannela Lippus ütles, et tänavune hooaeg tuleb täiesti uutmoodi ja pingelist võistlust jagub kuni finaalini välja. Lippuse sõnul ollakse palju stuudioseinte vahelt väljas ja žürii töösse kaasatakse senisest rohkem eksperte. "Meeskonnad peavad kokku puutuma tegeliku ettevõtja eluga, tõsi, seda küll aeg-ajalt mängulisemas võtmes," selgitas Lippus.
Kui varasematel aastatel on näha olnud tervet hulka infotehnoloogilisi lahendusi, siis sel aastal on paljudel meeskondadel olemas oma toode.
"Osalejad on osanud kokku panna tõeliselt tugevad tiimid, kõik on võrdsed konkurendid," ütles saate produtsent. "Põhjust pingutamiseks on, sest auhinnafond annab alustavatele ettevõtjale hea stardipositsiooni, hüppelaud pärisellu on vägagi motiveeriv."
"Ajujahi" programmi kaasatud mentorid annavad võistlejatele hindamatut nõu, kuidas ärimaailmas hakkama saada ning koolitustelt saadakse teadmisi idufirma loomiseks ja äri arendamiseks.
"Kontaktid, mis osalejad "Ajujahi" programmist saavad, on eluliselt vajalikud, ilma nendeta tänapäeval äri ajamine võib osutuda väga keeruliseks," märkis Hannela Lippus.
Saatesari "Ajujaht" on ETV eetris alates 7. aprillist neljapäeviti kell 20.30.
Märtsis toimunud Kuldmuna auhinnagalal võitis digitaalse reklaami kategoorias kuldmuna "Ajujahile" kujundatud reklaam, mille tellija on EAS, "Ajujahi" korraldaja.