Makstud uudised õõnestavad ajakirjandust

Tarmu Tammerk (Foto: Ülo Josing/ERR)
23.01.2017 17:25

Uudisteajakirjanduse pilti teeb ähmaseks uue näo võtnud reklaam, ütleb ERRi ajakirjanduseetika nõunik Tarmu Tammerk Õhtulehe toimetuse palvel kirjutatud arvamusloos.

Sisu ja reklaami vahelise joone märkimata jätmine ei ole auditooriumi suhtes aus, lisab Tammerk.

Kuidas ajakirjandusliku sisu ja reklaami segamine ajakirjanduse usaldusväärsust kahjustab ning kuidas tegutseb reklaami küsimuses ERR, saab lähemalt lugeda 23. jaanuaril ilmunud artiklist.

Tarmu Tammerk
ERRi ajakirjanduseetika nõunik
Tel 611 4117
meediaeetika@err.ee


Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}

Teade toimetusele edastatud

Sellelt Ip-aadressilt on ligipääs piiratud

Kommentaare veel ei ole. Ole esimene!

Vasta kommentaarile

+{{childComment.ReplyToName}}:
Vasta kommentaarile
Vasta

Laadi juurde ({{take2}})
Kommenteerimine on lubatud registreeritud kasutajatele!Olete sisseloginud kui {{userAlias}}
Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}
Autendi ja kommenteeri ID-kaardiga.
Lisa uus kommentaar